8 Eylül 2012 Cumartesi

Fırında Otlu Tavuk


Bu tarifi gidip yanlışlıkla diğer bloga koymuşum. Sonra da diyorum niye yorum yapıyorlar bu kadar çok :) Ehehe

Malzemeler:

* 3 Şinitzellik Göğüs Eti
* Yarım Demet Maydanoz
* Yarım Demet Nane
* 1 Domates
* Tuz, karabiber
* Fırın poşeti
* Kürdan
* Yarım bardak su


Hazırlanışı:

Abla al sana pratik, rahat bir yemek tarifi. Önce yanında büyük bir kap al. Maydanozları ve naneyi minicik kes. Kaba at. Sonra tavukları ben parmak kalınlığında ve uzunluğunda kestim. Sen istersen küp küp de kesebilirsin şekilleri sana kalmış :) Onları da kaba at. Tuzu ve karabiberi üzerinde gezdir. İstersen kekik falan da atabilirsin ama ben atmadım. Sonra bunları vırç vırç diye elinde karıştır. Hepsini fırın poşetine dök.

Domatesi rendele ve Onu da fırın poşetine dök. Üzerine de yarım bardak suyu dök.

Poşetin ağzını sıkıca kapat. Fırın tepsisine yan yatır. Üstten kürdanla pıt pıt pıt pıt diye del. Fırına at. Benim pişirdiğim 180 derecede ağır ağır 1 saate yumuşacık oldu. Çok da lezzetliydi.

Yanına da patates püresi yapmıştım. Pilavla da iyi gider. Ay bak canım çekti anlatırken.

Afiyet olsuun!

Not: Yine fotoğraf bulamadım uygun. Bunu koyasım geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder